ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

نرده آهنی حیاط و کاربردهای آن

شما اینجا هستید:  
نرده آهنی حیاط و کاربردهای آن

نرده آهنی حیاط و کاربردهای آن - الوحفاظ

نرده آهنی حیاط چیست و به چه منظوری استفاده می شود؟ میزان سفارش مشتریان برای ساخت نرده های دور حیاط رشد صعودی دارد و این نشان می دهد که همه مردم خواهان خرید و نصب این نرده ها هستند. اما هدف اصلی استفاده از نرده های آهنی چیست؟ در هنگام سفارش ساخت این سازه باید به نکاتی دقت کرد؟ این نرده ها در چه مدل ها و طرح هایی تولید می شوند؟ در اینجا ما قصد داریم به معرفی کامل نرده آهنی حیاط بپردازیم و به تمام سوالات بالا پاسخ دهیم.

نرده آهنی حیاط چه کاربردی دارد؟

قبل از هر چیزی به سراغ این برویم که اصلا چرا مردم از نرده آهنی حیاط استفاده می کنند؟ علت اصلی استفاده از این نرده و حفاظ ها در حیاط برقراری امنیت است. حیاط در واقع یکی از حساس ترین نقاط ساختمان است چرا که ممکن است سارقین از طریق دیوارهای حیاط وارد خانه شوند و اموال شما را به سرقت ببرند. اما با نصب نرده و حفاظ بر روی دیوارهای حیاط جلوی ورود افراد بیگانه گرفته می شود.

با توجه به نقشی که نرده آهنی حیاط در برقراری امنیت دارد و از طرفی با افزایش آمار سرقت خانه ها در تمامی شهر، همه مردم به سمت سفارش و نصب این نرده ها در دیوار حیاط خود رفته اند تا از بروز اتفاقات ناگوار پیشگیری کنند.

iron yard fence 1
انواع نرده آهنی

انواع مدل های نرده آهنی

آیا بازار نرده های آهنی هم دارای تنوع مدل می باشد؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بله نرده آهنی حیاط هم مثل دیگر اقلام موجود در بازار دارای تنوع در مدل، طرح و رنگ می باشد و شما مشتری گرامی می توانید بر اساس سلیقه شخصی و نوع فضای ساختمان و حیاط خود از میان آنها انتخاب کنید.

برخی از رایج ترین و پرفروش ترین مدل های نرده آهنی در بازار عبارتنداز :

  • نرده آهنی ساده
  • نرده و حفاظ فرفورژه
  • حفاظ شاخ گوزنی
  • حفاظ بوته ای
  • حفاظ نیزار
  • حفاظ سرنیزه ای

هر کدام از مدل های گفته شده در رنگ های متنوعی موجود هستند و شما باید تصمیم بگیرید که کدام مدل و کدام رنگ با فضای ساختمان شما سازگاری بیشتری دارد و بعد آن را سفارش دهید. این نوع نرده های آهنی یا بر روی دیوار حیاط نصب می شوند و یا به تنهایی در ارتفاع مشخصی اطراف خانه نصب می شوند. ناگفته نماند که نصب نرده آهنی حیاط کار چندان ساده ای نیست و بهتر است که انجام آن را به افراد کاربلد و ماهر بسپارید.

در هنگام سفارش ساخت نرده باید به چه نکاتی دقت کرد؟

آیا فقط انتخاب مدل و طرح و رنگ نرده هنگام سفارش کافیست؟ خیر شما به عنوان مشتری باید قبل از اقدام به سفارش ساخت نرده آهنی حیاط تمام جوانب کار را بسنجید و به تمامی نکات لازم دقت کنید. برخی از مواردی که در هنگام سفارش باید به آنها دقت کنید را در اینجا برایتان بازگو می کنیم:

  • مدل نرده: باید مدل نرده را مطابق با منطقه جغرافیایی ساختمان خود انتخاب کنید. یعنی به عنوان مثال اگر خانه شما در منطقه خارج از شهر است باید مدلی را انتخاب کنید که نسبت به بقیه از امنیت و استحکام بالاتری برخوردار باشد.
  • ارتفاع نرده آهنی حیاط: شما باید مشخص مشخص کنید که نرده را در چه ارتفاع بسازند. اگر قصد دارید نرده را بر روی دیوار نصب کنید ارتفاع یک تا دو متر مناسب است اما اگر می خواهید آن را به عنوان حصار دور خانه بکشید باید ارتفاع بیشتری را سفارش دهید.
  • میزان تراکم نرده ها: انتخاب متراکم بودن یا نبودن نرده ها هم بر عهده شماست.
  • رنگ نرده ها: رنگی را سفارش دهید که موجب زیباتر شدن نمای بیرونی خانه شما شود.
  • جنس نرده ها: سعی کنید متریالی را انتخاب کنید که از مقاومت کافی در برابر شرایط محیطی برخوردار باشد و زنگ نزند.
iron yard fence 2
قیمت نرده آهنی

عوامل موثر بر نرخ قیمت نرده های آهنی کدامند؟

در کنار تمامی مواردی که در بالا به آنها اشاره کردیم یک مبحث مهم دیگر در رابطه با نرده آهنی حیاط وجود دارد که نباید از آن غافل شویم و آن هم نرخ قیمت این سازه ها در بازار است.

قیمت نرده برای مشتریان بسیار اهمیت دارد به طوری انتخاب نهایی آنها تا حد زیادی به همین قیمت بستگی دارد. نرده های آهنی که در بازار موجود هستند با قیمت های متفاوتی به فروش می رسند زیرا عوامل زیادی بر قیمت فروش آنها تاثیرگذار هستند. برخی از این عوامل عبارتند از:

  • نوع مدل نرده
  • حنس نرده
  • کیفیت ساخت
  • برند سازنده
  • وزن نرده
  • میزان تراکم و ارتفاع نرده

پس کسانی که قصد تهیه نرده های آهنی را دارند باید متناسب با بودجه خود انتخاب کنند که کدام مدل برای آنها مناسب تر است. البته یک راه دیگر هم وجود دارد که از طریق آن می توانید نرده های با کیفیت عالی و قیمت بصرفه را تهیه کنید و آن هم خرید از مراکز و نمایندگی های معتبر و رسمی است. در پاراگراف بعدی ما به شما یکی از این شرکت ها معرفی می کنیم.

برای خرید نرده آهنی چه باید کرد؟

از کجا می توان نرده آهنی حیاط را با کیفیت استاندارد و قیمت مناسب تهیه کرد؟ این از اساسی ترین چالش های مشتریان است. ما به این افراد شرکت الو حفاظ را پیشنهاد می کنیم.

الو حفاظ یکی از معتبرترین شکرت های تولید و فروش انواع نرده و حفاظ در تهران است که به صورت آنلاین و تلفنی هم به مشتریان خدمات ارائه می دهد. نرده های آهنی موجود در این مرکز از کیفیت بسیار عالی و درجه یکی برخوردار هستند و قیمت آنها بسیار بصرفه و مشتری پسند می باشد. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان جهت ثبت سفارش در الو حفاظ با شماره های درج شده تماس بگیرید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط