ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

رو ش های نصب درب آکاردئونی + هزینه نصب

شما اینجا هستید:  
رو ش های نصب درب آکاردئونی + هزینه نصب

رو ش های نصب درب آکاردئونی + هزینه نصب - الوحفاظ

نصب درب آکاردئونی به دلیل داشتن تنوع بالا از لحاظ طرح، ابعاد و اندازه بر روی فضاهای مختلف صورت می گیرد. به جهت داشتن یک حفاظ ایمن در همه ساختمان ها می توانید با مجموعه الو حفاظ ارتباط بگیرید، تا ضمن تهیه حفاظ های با کیفیت از خدمات نصب درب آکاردئونی توسط نیروهای متخصص و حرفه ای این مجموعه بهره ببرید.

 

اهمیت نصب درب آکاردئونی

این نوع درب ها به صورت کشویی هستند یعنی به راحتی تا می شوند بدون آنکه نیاز به فشار زیادی برای انجام آن باشد. درب‌‌آکاردئونی از تعداد زیادی میله های متصل به هم تشکیل شده است که در طرح های مختلفی موجود می باشند. این نوع درب ها مجهز به دو نوع قفل آشکار و مخفی هستند و این قفل ها امنیت و محافظت از درب ورودی را دو چندان می کنند.

با نصب درب آکاردئونی جلوی درب های ورودی، سارقین نمی توانند از آنها عبور کنند زیرا هم باز کردن قفل آنها بسیار دشوار است و هم شکستن میله های آن غیر ممکن است. به این ترتیب درب‌های‌آکاردئونی گزینه بسیار مناسبی برای تامین امنیت ساختمان می باشند.

این نوع درب ها اگرچه سنگین وزن هستند اما چون قابل تا شدن می باشند فضای بسیار کمی را اشغال می کنند و حتی در جاهای بسیار کوچک هم می توانید از آن استفاده کنید. نصب درب آکاردئونی اغلب در مکان هایی مثل ساختمان های مسکونی، مغازه ها، ادارات، انباری ها و مکان های تجاری مورد استفاده قرار می گیرند.

ساخت و نصب درب آکاردئونی

این نوع درب‌ها با استفاده از تکنولوژی های روز دنیا و با کمک آلیاژ های فولادی مقاوم و ضخیم تولید می شود در حال حاضر انواع درب‌آکاردئونی فلزی از لحاظ رنگ و طرح در بازار وجود دارد که شرایط انتخاب را برای همه ساختمان ها از قبیل اماکن تجاری، اداری، مسکونی، مغازه ها و موارد دیگر آسانتر کرده است. 

نصب درب آکاردئونی به سرعت انجام شده و به دلیل سهولت باز و بسته شدن این درب و اشغال کردن کمترین میزان فضا در هنگام باز بودن در تمامی محیط ها قابل استفاده است. استقبال از این نوع حفاظ ها بیشتر بوده و تولیدکنندگان هم طرح های مختلفی از حفاظ را به بازار ارائه می دهند.

برای ساخت و نصب درب آکاردئونی از چندین قطعه مختلف استفاده می کنند که بخش مهم آن تسمه های فلزی است. این تسمه ها با ابعاد مختلف توسط دستگاه های برش به قطعات مورد نیاز تقسیم می شود و با کمک پین های فلزی به یکدیگر اتصال پیدا می کنند.

تسمه های فلزی که به یکدیگر متصل شده در یک قاب فلزی قرار می ‌گیرند که به صورت ریلی در محور عرض درب حرکت کرده؛ به همین جهت کمترین میزان فضا را در راهرو و راه پله اشغال می نمایند.  

شیوه اتصال تسمه های فلزی به یکدیگر متفاوت بوده و موجب شده تا درب ها در طرح های مختلف به بازار ارائه گردد. از پرطرفدارترین طرح ها می توان به موارد ذیل اشاره کرد:  

  • درب‌آکاردئونی سه گل یا سه لوزی 
  • درب‌آکاردئونی پنج گل یا پنج لوزی 
  • درب‌آکاردئونی سه گل دوجداره سلطنتی  
  • درب‌آکاردئونی پنج گل دوجداره سلطنتی 
  • درب‌آکاردئونی پیچی 
  • درب‌آکاردئونی ایتالیایی

این درب ها به صورت یک لنگه یا دو لنگه قابل تولید هستند که متناسب با ابعاد درب ورودی این حفاظ ها را انتخاب می کنند. نکته بسیار مهم نحوه طراحی و تولید حفاظ ها است که تأثیر مستقیم بر روی قیمت آنها ایجاد می کند. هر چقدر ظرافت تسمه ها بیشتر باشد امنیت درب افزایش پیدا کرده و در نتیجه هزینه تولید آن هم بیشتر است.  

نصب درب آکاردئونی به صورت تخصصی

برای بهره وری بیشتر از حفاظ‌آکاردئونی نصب صحیح آن ضرورت پیدا می کند، معمولاً عملیات نصب درب آکاردئونی توسط نیروهای متخصص و باتجربه در مدت زمان کوتاه و به سرعت انجام می شود زیرا این افراد می دانند که برای هر نوع درب از چه سیستمی استفاده کنند.

نصب اشتباه هر بخش از این حفاظ‌ ها موجب می شود تا درب به راحتی باز و بسته نشده و حتی قفل هم نشود. این شرایط موجب می شود تا سرعت فرسایش درب افزایش پیدا کند، بنابراین بخش بسیار مهمی از حفاظ ها را ریل آن تشکیل می دهد که باید به شکل صحیح نصب شود.  

ریل ها از اجزای بسیار مهم تشکیل دهنده درب ها بوده که یکی در قسمت چهار چوب بالا و یکی هم در چهارچوب پایینی قرار می گیرد و عمل باز و بست کردن حفاظ را انجام  می دهند. در حقیقت درب های‌آکاردئونی بدون وجود ریل ها باز و بسته نمی شوند و کارایی ندارند.  

مهم این است که مکانیزم باز و بسته شدن ریل ها متناسب با نوع نصب درب آکاردئونی متفاوت بوده و باید برای هر درب و سازه نوع مناسب انتخاب شود. توجه کردن به ابعاد و جنس مواد اولیه و همچنین کشور سازنده هم از موارد بسیار مهم است.

روش های نصب درب آکاردئونی

روش های نصب درب آکاردئونی  

یکی از عوامل بسیار مهمی که این مدل درب ها محبوبیت زیادی دارند، امنیت آنها است. اما نکته مهم دیگر شیوه نصب آسان این درب ها است که پس از نصب به راحتی تخریب نمی شوند. همین عامل موجب شده تا در اغلب درب های ورودی ساختمان ها مورد استفاده قرار بگیرند.  

دو روش نصب درب آکاردئونی وجود دارد که متناسب با محیط مورد استفاده قرار می گیرد:

نصب روی قاب فلزی درب منزل

نصب درب آکاردئونی روی قاب فلزی درب منزل از بادوام ترین روش های نصب است که هم تمیز تر اجرا شده و هم استحکام بالاتری دارد. یک فرد متخصص مانند کارشناسان الو حفاظ در مدت زمان کوتاه و با کمترین میزان تخریب می تواند سازه آهنی را روی قاب درب نصب کند. در چنین شرایطی کیفیت نسبت به دلیل جوشکاری حرفه ای افزایش پیدا کرده و به هیچ عنوان امکان تخریب آن وجود ندارد. 

نصب روی قاب چوبی درب منزل

در شرایطی که درب چهارچوب فلزی نداشته باشد، برای نصب درب آکاردئونی باید حفاظ را به دیوار به شیوه بولت نصب کنند. این شیوه هم برای بسیاری از فضاها کارساز بوده و به راحتی می ‌توان از آن استفاده کرد.  

 

هزینه نیروی کار جهت نصب درب آکاردئونی

هزینه نیروی کار مرتبط با هزینه نصب درب آکاردئونی است و  در درجه اول شامل موارد زیر است:

1-حذف و دفع: اگر درب یا پارتیشن موجود دارید که باید برداشته و دور ریخته شود، هزینه کار اعمال می شود. این هزینه بسته به پیچیدگی و اندازه ساختار موجود می متغیر باشد.
2-نصب: نصب درب آکاردئونی بسته به پیچیدگی طراحی ممکن است به مهارت های تخصصی نیاز داشته باشد. به طور متوسط هزینه نصب حرفه ای متغیر است. عواملی مانند موقعیت مکانی، دسترسی و تعداد درهای نصب شده می توانند بر این هزینه تأثیر بگذارند.
3-سخت افزار و لوازم جانبی اضافی: نصب دسته، قفل ها، راهنماها و سایر لوازم جانبی ممکن است هزینه های اضافی را به همراه داشته باشد. این قیمت ها بسته به پیچیدگی و کمیت سخت افزار لازم می تواند متغیر باشد.

هزینه های اضافی نصب درب آکاردئونی:

علاوه بر هزینه های کلیدی ذکر شده در بالا، چندین مورد اضافی برای هزینه نصب درب آکاردئونی وجود دارد. این هزینه ها شامل موارد زیر است:

1-هزینه های تحویل: بسته به تامین کننده و محل پروژه، هزینه های تحویل ممکن است اعمال شود که معمولاً بر هزینه کلی اضافه می کند.
2-مجوزها و بازرسی ها: در برخی موارد، اخذ مجوز یا انجام بازرسی ممکن است ضروری باشد، به ویژه برای تاسیسات تجاری یا نوسازی که شامل تغییرات ساختاری است.

هزینه های مرتبط، در صورت وجود، مشروط به مقررات محلی است و می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد.

 

بهترین مجموعه برای ساخت و نصب درب آکاردئونی

حفاظ های درب‌آکاردئونی علاوه بر استفاده بر روی درب های واحدهای مسکونی و تجاری بر روی پنجره های بزرگ نیز مورد استفاده قرار می گیرند. به همین جهت سازندگان ساختمان های بزرگ در تلاشند تا با پیدا کردن مراکز معتبر و تخصصی در زمینه ساخت و نصب درب آکاردئونی در تنوع بالا بهترین محصولات را تهیه کنند.  

مجموعه الو حفاظ یکی از تخصصی ترین مراکز در این زمینه است که با استفاده از دستگاه های جوش پیشرفته و به روز متریال های کیفیت بالا و نیروهای متخصص و حرفه ای توانسته است انواع حفاظ‌آکاردئونی را در طرح ها و ابعاد گوناگون تولید کند.

تمام این درب‌ ها که در این مجموعه تولید می شود، از رنگ آمیزی کوره ای مقاوم برخوردارند. به همین جهت به راحتی می توان از آنها در محیط های مرطوب بدون کوچکترین نگرانی استفاده کرد. رنگ های کوره ای در برابر سایش در هنگام باز و بسته کردن حفاظ مقاوم بوده و هیچگونه آسیب و خراشی بر صفحه آن ایجاد نمی شود.

همچنین با نصب تعداد قفل های مخفی بر روی این حفاظ ها امکان باز و بسته کردن آن به راحتی برای سارقین وجود ندارد و تا حد زیادی امنیت محیط را افزایش می دهد. از ویژگی های منحصر به فرد مجموعه الو حفاظ خدمات نصب درب آکاردئونی در محل پس از پایان تولید است که موجب شده تا خیال سفارش دهندگان از ابعاد استاندارد درب راحت باشد. برای دریافت بهترین خدمات در این زمینه با کارشناسان ما در ارتباط باشید.

 

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط