ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی به چه عواملی بستگی دارد؟

شما اینجا هستید:  
ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی به چه عواملی بستگی دارد؟

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی به چه عواملی بستگی دارد؟ - الوحفاظ

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی باید چقدر باشد؟ آیا این ارتفاع بسته به موقعیت و شرایط ساختمان می تواند متغیر باشد؟ حفاظ شاخ گوزنی چیست و چه خصوصیاتی دارد؟ چه عواملی بر نرخ قیمت این نوع حفاظ موثر هستند؟ برای پیدا کردن پاسخ این سوالات با ما همراه باشید. ما در اینجا به بحث ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی و دیگر عوامل مربوط به این نوع حفاظ می پردازیم.

حفاظ شاخ گوزنی چیست و چه کاربردی دارد؟

شما چقدر با انواع حفاظ های موجود در بازار آشنا هستید؟ بنظر شما علت استفاده از آنها چیست و کدام یک بهتر است؟ یکی از بهترین مدل های حفاظ مدل شاخ گوزنی است. این روزها استقبال از حفاظ شاخ گوزنی بسیار زیاد شده است و همه خواهان خرید این حفاظ هستند. قبل از این که به سراغ معرفی ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی برویم بهتر است ابتدا به این موضوع بپردازیم که اصلا چرا مردم به سمت نصب این حفاظ ها می روند؟

امروزه مردم از راه های مختلفی استفاده می کنند تا امنیت محل زندگی خود را تامین کنند. اما امنیت در مقابل چه چیز یا چه کسی؟ متاسفانه در چند سال اخیر شاهد افرایش آمار سرقت در ساختمان های مسکونی بوده ایم و این موجب وحشت و نگرانی همه مردم شده است. سارقین معمولا از دیوار حیاط وارد ساختمان می شوند به همین جهت نصب حفاظ بر روی دیوار می تواند تا حدودی امنیت و آرامش را فراهم کند و مانع ورود سارقین شود. به این ترتیب همه مردم به سمت خرید حفاظ هجوم آوردند.

با توجه به استقبال زیاد مردم از حفاظ ها، شرکت های صنعتی با استفاده از دستگاه و ابزارآلات پیشرفته شروع به تولید انواع مدل ها و طرح های متنوع حفاظ کردند و حفاظ شاخ گوزنی یکی از محبوب ترین مدل های موجود می باشد. طرح این حفاظ همان طور که از اسم آن مشخص است از شکل شاخ گوزن گرفته شده است. جنس این حفاظ از فلزات محکم و مقاوم است و آن را بر روی دیوار حیاط نصب می کنند و چون ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی نسبتا بلند است عبور از آن بسیار دشوار و تقریبا غیر ممکن است. به این ترتیب نصب حفاظ شاخ گوزنی امنیت ساختمان را بالا می برد.

تنوع در طرح و رنگ حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی در مدل ها و رنگ های بسیار متنوعی موجود می باشد. شما می توانید رنگ این حفاظ را مطابق با سلیقه خود و همچنین متناسب با فضای بیرونی ساختمان خود سفارش دهید. تعیین ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی و میزان تراکم آنها هم بر عهده شماست. یعتی شما باید مشخص کنید که فاصله بین میله های حفاظ شاخ گوزنی کم باشد یا زیاد.

یکی از خصوصیات بسیار خوب حفاظ شاخ گوزنی استحکام بالای آن است یعنی شکستن آن غیر ممکن است. یکی از نگرانی های همیشگی مشتریان این است که چون حفاظ ها در محیط بیرونی نصب می شوند و دائم در معرض نور خورشید، باران و رطوبت هستند ممکن است خیلی زود دچار زنگ زدگی و تغییر رنگ شوند. حفاظ شاخ گوزنی این نگرانی را برای این افراد برطرف کرده است. زیرا این نرده بسیار مقاوم و با دوام است و بر اثر تماس با عوامل شیمیایی زنگ نمی زند.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی باید چقدر باشد؟

یکی از نکاتی که در هنگام سفارش ساخت حفاظ باید به آن توجه کنید ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی است. شما باید مشخص کنید که ارتفاع میله های حفاظ چقدر باشد. به طور کلی می توان گفت که ارتفاع نرده ها در حالت استاندارد از یک الی دو متر متغیر است. شما باید بر اساس موقعیت ساختمان و میزان ارتفاع دیوار مشخص کنید که ارتفاع حفاظ مدل شاخ گوزنی باید چقدر باشد.

بعضی از ساختمان ها و باغ ها ممکن است در مکان پرت و خلوتی باشند در اینصورت باید ارتفاع حفاظ ها بلند باشد. همچنین چنانچه دیوار حیاط بسیار کوتاه باشد باید ارتفاع نرده ها به گونه ای باشد که امنیت را بالا ببرید. اما اگر دیوار حیاط بلند است و یا این که مشتری بودجه چندانی ندارد می تواند ارتفاع کم تری را سفارش دهد.

اگر مایل هستید با نرخ قیمت حفاظ شاخ گوزنی در بازار آشنا شوید به پاراگراف بعدی مراجعه کنید.

نرخ قیمت حفاظ شاخ گوزنی به چه عواملی بستگی دارد؟

یکی از سوالات اساسی که برای مشتریان حفاظ شاخ گوزنی مطرح می شود این است که برای خرید حفاظ شاخ گوزنی از الو حفاظ باید چقدر هزیه کنند؟ همان طور که می دانید نرخ قیمت همواره برای تمامی مشتریان بسیار اهمیت دارد و ترجیح می دهند قبل از اقدام به خرید، قیمت محصول مورد نظر را بدانند و بعد انتخاب کنند.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی ثابت نیست و نمی توان یک قیمت مشخص را برای آن بیان کرد. زیرا این حفاظ در مدل های متنوعی تولید می شود که قیمت آنها با یکدیگر متفاوت است. مشتریانی که به دنبال خرید این نوع حفاظ هستند باید بدانند که پارامترهای زیر در تعیین قیمت حفاظ شاخ گوزنی بسیار تاثیر گذارند:

  • جنس حفاظ شاخ گوزنی
  • ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی
  • ضخامت میله ها
  • میزان تراکم میله ها
  • رنگ حفاظ
  • کیفیت ساخت
  • میزان استحکام و ماندگاری
  • برند سازنده
  • وزن حفاظ
  • میزان فلزات استفاده شده و نرخ قیمت آنها

حفاظ شاخ گوزنی را از کجا خریداری کنیم؟ 

الو حفاظ یکی از بزرگ ترین شرکت های تهران است که در زمینه تولید و فروش انواع حفاظ دیواری مشغول به فعالیت است. این مجموعه حفاظ شاخ گوزنی را با کیفیت استاندارد و استحکام بالا و با ارزان ترین قیمت بازار به فروش می رساند. پیشنهاد ما به شما مشتریان گرامی خرید از مرکز الو حفاظ است.

شما می توانید برای اطلاع از محصولات موجود در الو حفاظ و قیمت روز آنها با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید و سوالات خود را از آنها بپرسید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط