ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

آنچه درباره حفاظ پنجره بازشو باید بدانید

شما اینجا هستید:  
آنچه درباره حفاظ پنجره بازشو باید بدانید

آنچه درباره حفاظ پنجره بازشو باید بدانید - الوحفاظ

انواع مدل های حفاظ پنجره بازشو کدام است؟ تفاوت این نوع حفاظ‌پنجره با مدل های ثابت چگونه است؟ اصلا منظور از حفاظ بازشو چیست و چه کاربردی دارد؟ برای ساخت حفاظ پنجره بازشو باید چقدر هزینه کنیم؟ آیا لازم است که همه خانه ها پنجره هایش مجهز به حفاظ باشد؟ با توجه به این که حفاظ و نرده پنجره ها این روزها بسیار اهمیت دارد و موضوع داغی است، ما در اینجا قصد داریم به معرفی انواع حفاظ ثابت و تاشو بپردازیم و هزینه لازم برای سفارش ساخت حفاظ پنجره بازشو را بررسی کنیم. چنانچه مایل هستید در زمینه حفاظ پنجره بازشو اطلاعات بیشتری کسب کنید ما را تا انتها همراهی کنید.

حفاظ‌پنجره چیست و چه کاربردهایی دارد؟

این روزها کمتر خانه ای می توان پیدا کرد که پنجره های آن حفاظ نداشته باشند. به نظر شما چرا، علت این همه اصرار برای نصب حفاظ چیست و اصلا حفاظ پنجره چیست؟

انسان ها همواره در طول تاریخ تلاش کرده اند تا با استفاده از روش های مختلف امنیت محل زندگی خود را تامین کنند. روش ها و ابزارهایی که انسان برای تامین امنیت به کار برده است ارتباط مستقیمی با تکنولوژی و عصری که در آن می زیسته دارد. به عنوان مثال در زمان های بسیار دور از آتش درست کردن برای امنیت بیشتر استفاده می کنند و در حال حاضر هم به عنوان مثال نصب دوربین و انواع حفاظ در خانه و ساختمان.

بله هدف اصلی انسان ها از نصب حفاظ پنجره بازشو بالا بردن امنیت و ارامش است تا به هر نحوی از ورود افراد بیگانه و سارق جلوگیری کنند. حفاظ‌پنجره در واقع یک سری میله ها و نرده های اغلب از جنس فلز هستند که با طرح  و نظم های خاصی جلوی پنجره ها نصب می شوند. البته ناگفته نماند که این حفاظ ها علاوه بر بالا بردن امنیت موجب زیبایی بیشتر ساختمان هم می شوند.

به این ترتیب همه مردم به سمت نصب حفاظ های‌پنجره روی آوردند و شرکت های صنعتی هم با مشاهده استقبال مردم از این حفاظ ها شروع به تولید انواع مدل های متنوع و زیبا از این حفاظ ها کردند تا مشتری ها بتوانند بر اساس سلیقه و نوع فضای ساختمان خود از میان آنها انتخاب کنند و بهترین گزینه را خریداری نمایند. به طور کلی انواع این حفاظ ها را می توان به دو مدل ثابت و متحرک دسته بندی کرد. در ادامه به معرفی این مدل های حفاظ می پردازیم.

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

 

انواع حفاظ پنجره بازشو

 

انواع حفاظ‌پنجره ثابت

این نوع حفاظ ها همان طور که از اسم آنها مشخص است ثابت و بدون حرکت می باشند و برخلاف حفاظ پنجره بازشو نمی توان آنرا باز و بسته و یا جمع کرد. این نوع حفاظ نسبت به مدل های بازشو قدیمی تر هستند اما هنوز هم بسیار محبوب و پرفروش می باشند و در مدل های متنوعی تولید می شوند. در اینجا به برخی از مدل های حفاظ ثابت‌پنجره می پردازیم:

حفاظ‌پنجره ساده

این نوع حفاظ بسیار ساده و سنتی هستند و از یک سری میله های بلند و باریک ساخته می شوند. قیمت این نوع حفاظ نسبت به دیگر مدل ها ارزن تر است. ناگفته نماند که امنیت این مدل حفاظ بسیار بالا می باشد.

حفاظ پنجره‌فرفورژه

این مدل از حفاظ ها در طرح های فرفورژه ساخته می شوند و بسیار زیبا، شیک و پرطرفدار می باشند. انتخاب نوع طرح و رنگ فرفورژه توسط مشتری انجام می شود.

حفاظ‌پنجره‌ لوزی

این نوع حفاظ هم یکی دیگر از مدل های ساده است که میله های آن به شکل لوزی به یکدیگر متصل می شوند. حفاظ لوزی در عین سادگی بسیار زیبا و جذاب است و جلوه زیبایی به ساختمان شما می دهد.

انواع حفاظ پنجره متحرک

یکی دیگر از جدیدترین و پرفروش ترین حفاظ های موجود در بازار با نام حفاظ پنجره بازشو شناخته می شوند. این نوع حفاظ همان طور که از اسم آن مشخص است برخلاف مدل های ثابت قابل باز و بسته شدن هستند و یا می توانید آنها را جمع کنید. به طور کلی حفاظ های متحرک هم به چند دسته زیر تقسیم می شوند:

حفاظ‌پنجره کشویی یا ریلی

این نوع حفاظ ها شبیه به درب های‌آکاردئونی هستند و قابل جمع شدن می باشند. یعنی شما می توانید حالت ریلی آن را بکشید و کامل حفاظ های جلو پنجره را جمع کنید تا هوای آزاد به درون اتاق بیاید. از این نوع حفاظ در شرکت ها، رستوران ها و کافه ها بیشتر استفاده می شود.

حفاظ‌پنجره تاشو 

این نوع حفاظ ها از انواع حفاظ پنجره بازشو می باشد و مثل مدل کشویی قابل جمع شدن نمی باشند بلکه به صورت کتابی باز و بسته می شود. این مدل این روزها بسیار پرطرفدار است و خیلی زیبا و شیک می باشد.

 

قبمت حفاظ پنجره بازشو

 

قیمت سفارش ساخت حفاظ پنجره تاشو

یکی از سوالات خیلی از مشتریان این است که برای تهیه حفاظ پنجره تاشو باید چقدر هزینه کرد؟ هزینه هایی که برای ساخت و خرید یک حفاظ‌پنجره می شود بسیار متغیر است و ثابت نمی باشد. زیرا فاکتورهای زیادی بر قیمت نهایی حفاظ نقش دارند. به عنوان مثال نوع حفاظ‌پنجره تاثیر بسیار مستقیمی بر قیمت فروش دارد. همچنین نوع فلزهای استفاده شده در تولید حفاظ ها در قیمت نهایی بسیار موثر است. از دیگر عوامل تاثیرگذار بر قیمت حفاظ پنجره بازشو می توان به کیفیت ساخت حفاظ و ابعاد پنچره اشاره کرد.

انواع حفاظ پنجره بازشو را از الو حفاظ خریداری کنید

الو حفاظ یکی از بزرگ ترین شرکت های تولید و فروش انواع حفاظ پنجره بازشو است که تمامی محصولات آنها از کیفیت بسیار عالی و درجه یکی برخوردار است و قیمت فروش آنها هم بسیار مناسب و بصرفه می باشد. برای سفارش ساخت حفاظ پنجره بازشو و اطلاع از قیمت دقیق آن با کارشناسان این مجموعه تماس بگیرید.

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط