ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

حفاظ پنجره باغ و معرفی مدل های پرفروش

شما اینجا هستید:  
حفاظ پنجره باغ و معرفی مدل های پرفروش

حفاظ پنجره باغ و معرفی مدل های پرفروش - الوحفاظ

حفاظ پنجره باغ چیست و چه کاربردی دارد؟ آیا شما در باغ خود برای پنجره ها حفاظ نصب می کنید؟ به نظر شما علت این کار چیست و چرا همه به انجام آن توصیه می کنند؟ مدل های حفاظ پنجره را چقدر می شناسید؟ کدام مدل مناسب تر است نرخ قیمت حفاظ پنجره چگونه محاسبه می شود؟ اگر مایل هستید پاسخ تمام این سوالات را پیدا کنید به شما توصیه می کنیم که مطالب موجود در این صفحه را تا انتها مطالعه فرمایید. ما در اینجا به معرفی کامل حفاظ پنجره باغ می پردازیم.

ضرورت نصب حفاظ پنجره باغ

لابد همه شما بارها و بارها در باغ های دوستان و اطرافیانتان با حفاظ پنجره باغ برخورد داشته اید و ممکن است از خود پرسیده باشید که این کار چه مزیتی دارد؟ به طور کلی می توان گفت که هدف از نصب حفاظ پنجره تامین امنیت است. در پاراگراف بعدی بیشتر به جزئیات این بحث می

پردازیم.

متاسفانه آمار سرقت در تمامی شهرها به طور عجیبی در حال افزایش است و این موجب نگرانی تمامی افراد است و همه تلاش می کنند تا با استفاده از راه های مختلف جلوی ورود سارقین را بگیرند. حالا به نظر شما افراد سارق بیشتر از چه راههایی وارد ساختمان می شوند؟ این افراد اغلب گزینه هایی را انتخاب می کنند که امنیت آن ها پایین باشد. به عنوان مثال دیوار حیاط، بالکن و پنجره یکی از راههایی است که سارقین از طریق آنها وارد ساختمان و خانه ها می شوند.

بدون شک افرادی که صاحب باغ هستند باید بیشتر به امنیت آن اهمیت دارند زیرا با توجه به این که باغ ها اکثرا در مکان هایی خلوت و پرت قرار دارد و اطراف آنها ساختمانی وجود ندارد سارقین خیلی راحت می توانند وارد آن شوند. همچنین ممکن است در اطراف باغ حیوانات وحشی هم وجود داشته باشد. پس باید به دنبال راه های جدید و مطمئن باشند تا با استفاده از آنها امنیت باغ خود را بالا ببرند و جلوی ورود افراد متجاوز و بیگانه را بگیرند و از خطر حیوانات هم در امان باشند. یکی از راه هایی که این روزها همه از آن استفاده می کنند نصب حفاظ پنجره باغ است.

با نصب حفاظ در پنجره های باغ دیگر افراد بیگانه نمی توانند از طریق آن به داخل ورود پیدا کنند. پس اگر شما صاحب باغ هستید و هنوز نسبت به نصب حفاظ پنجره اقدام نکرده اید بهتر است که هرچه زودتر نسبت به خرید آن اقدام کنید و امنیت باغ خود را تامین کنید.

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

چند نمونه از مدل های پرفروش حفاظ پنجره

حالا که شما هم به جمع مشتریان حفاظ پنجره باغ پیوستید باید بیش از هر چیزی به طور کامل در مورد این سازه تحقیق کنید تا بتوانید مدل مناسب را انتخاب نمایید. صنعتگران در چند سال اخیر انواع مدل های بسیار متنوع از حفاظ را تولید و به مشتریان عرضه کردند به طوری که هر کدام از این مدل ها دارای مشخصات مخصوص به خود هستند. در اینجا ما به طور مختصر به معرفی چند مدل پرفروش و پرطرفدار حفاظ پنجره می پردازیم:

حفاظ پنجره ساده

این مدل همان طور که از اسم آن مشخص است بسیار ساده و در عین حال بسیار مستحکم و ایمن می باشد و برای افرادی که به دنبال مدل های ساده هستند تا امنیت را بالا ببرند مناسب می باشد.

حفاظ پنجره مدرن

این مدل نه تنها از استحکام و امنیت بالایی برخوردار است بلکه بسار زیبا و شیک است و در طرح های مختلف ساخته می شود.

حفاظ پنجره متحرک

حفاظ مدل متحرک قابل باز و بسته شدن است و بسیار شیک و مدرن می باشد. همچنین قیمت این مدل در مقایسه با دیگر مدل های موجود به نسبت کمی گران تر است.

حفاظ پنجره فرفورژه

این مدل در طرح های مختلف فرفورژه مثل گل، سلطنتی، مدرن و … مطابق سلیقه مشتری ساخته می شود.

حفاظ پنجره لوزی

شکل این حفاظ از طرح لوزی و طرح های سنتی گرفته شده است و در حال حاضر یکی از پرطرفدارترین مدل ها می باشد.

حفاظ پنجره آکاردئونی

این مدل حفاظ ها هم قابل باز و بسته شدن هستند.

حفاظ پنجره دو جداره

برای پنجره های دوجداره از این نوع حفاظ استفاده می شود.

هر کدام از مدل های گفته شده در بالا در رنگ بندی های متنوعی ساخته می شوند. شما مشتری گرامی باید بررسی کنید که برای باغ شما بر اساس میزان بودجه تان، موقعیت جغرافیایی باغ کدام یک از مدل های حفاظ پنجره باغ مناسب تر است و بعد سفارش ساخت آن را در رنگ مورد دلخواهتان به شرکت های سازنده بدهید.

نرخ قیمت حفاظ پنجره در بازار چگونه است؟

یکی از اساسی ترین مسائل مشتریان در هنگام خرید حفاظ پنجره باغ قیمت آن است زیرا مشتریان در هنگام جستجو در مراکز فروش با قیمت های متفاوت این سازه مواجه می شوند و این موجب سردرگمی آنها می شود.

علت اختلاف قیمت حفاظ پنجره در بازار این است که عوامل و فاکتورهای متعددی بر آن موثر هستند که در اینجا به ذکر چند مورد از آنها می پردازیم:

  • نوع مدل حفاظ
  • طرح و رنگ حفاظ
  • جنس حفاظ
  • وزن حفاظ
  • کیفیت ساخت
  • ابعاد حفاظ
  • میزان استحکام حفاظ

برای خرید حفاظ پنجره باغ چه باید کرد؟

مجموعه الو حفاظ انواع حفاظ پنجره را در مدل ها و طرح های مختلف با کیفیت ساخت عالی و استحکما بالا به صورت آنلاین به خریداران ارائه می دهد. قیمت محصولات ابن مرکز بسیار مناسب و مشتری پسند است. پس جهت ثبت سفارش و کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

دانلود کاتالوگ حفاظ چنجره

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط