ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

حفاظ نرده آهنی ساختمان + معرفی 4 مدل

شما اینجا هستید:  
حفاظ نرده آهنی ساختمان + معرفی 4 مدل

حفاظ نرده آهنی ساختمان + معرفی 4 مدل - الوحفاظ

حفاظ نرده آهنی ساختمان نقش بسیار مهمی در افزایش امنیت ساختمان ها دارد. در حال حاضر که طرح های مختلفی از حفاظ در بازار ارائه شده، انتخاب بهترین آنها متناسب با شرایط هر ساختمان امکان پذیر است. برای دسترسی به بهترین نوع حفاظ نرده آهنی ساختمان از لحاظ طراحی و کیفیت بالای ساخت می توانید با مجموعه الو حفاظ در ارتباط باشید.  

بررسی انواع حفاظ نرده آهنی ساختمان

در ساختمان های امروزی امنیت باید در درجه اول قرار بگیرد و به همین دلیل از انواع حفاظ نرده آهنی ساختمان استفاده می کنند، تا کلیه مکان ها ایمن گردد. وجود امنیت موجب می‌ شود تا در محیط آرامش بیشتری به وجود آمده و افراد با خیال راحت تر به سفر و گشت و گذار بروند.  

 انواع حفاظ نرده آهنی ساختمان توسط نیروهای متخصص و حرفه ای طراحی و تولید شده که با نصب هر کدام از این حفاظ ها می توانید، از فضای خانه در برابر نفوذ سارقین محافظت کنید. در ادامه به بررسی چند مورد از مهمترین حفاظ نرده می پردازیم:  

حفاظ نرده آهنی دیوار

حفاظ نرده آهنی دیوار یک گارد بسیار مهم برای جلوگیری از ورود سارقان به محیط داخل حیاط و ساختمان است. اغلب از این حفاظ ها برای آپارتمان ها، ساختمان های ویلایی، محوطه های کارگاه و کارخانه، باغ ها و مواردی از این قبیل استفاده می کنند. حفاظ نرده آهنی دیوار در طرح های مختلف به صورت حفاظ شاخ گوزنی ، حفاظ نیزه‌ای، حفاظ بوته ای و بسیاری از طرح ها و مدل های دیگر وجود دارد که متناسب با هر محیط و البته هزینه در نظر گرفته شده، می توانید این حفاظ ها را تهیه کنید.

حفاظ نرده آهنی پنجره

ها را می توان در طرح های مدرن و کلاسیک تهیه کرد و همچنین از لحاظ نحوه باز و بسته کردن، حفاظ با توجه به سفارش مشتریان می توانید آنها را در طرح ها و مدل های گوناگون تهیه کنید. در هنگام تهیه این حفاظ نکته بسیار مهم، توجه کردن به مقاومت بالای آنها در مقابل سرقت و هماهنگی با شکل ظاهری نمای ساختمان است.  

حفاظ نرده آهنی درب

انواع مختلف حفاظ نرده آهنی درب وجود دارد که متناسب با نوع درب آپارتمان ها می توانید این حفاظ ها را انتخاب کنید. برخی از حفاظ ها به صورت آکاردئونی بوده و فضای بسیار کمی را اشغال می کنند. برخی دیگر از حفاظ ها به صورت تسمه بر روی درب نصب می شود. در واقع این حفاظ ها وظیفه افزایش امنیت و ایجاد ظاهری زیبا را به عهده دارند؛ به همین سبب سازندگان تمرکز ویژه تری بر طراحی این حفاظ ها می گذارند. 

حفاظ نرده آهنی بالکن

حفاظ نرده آهنی بالکن جزء عناصر بسیار مهم است که نه تنها با نصب صحیح بر روی بالکن ها از لحاظ افزایش ایمنی اهمیت پیدا کرده؛ بلکه تأثیر مستقیم بر روی دکوراتیو ساختمان دارد. به همین سبب با رعایت برخی از اصول می توان زیبایی نمای بیرون ساختمان را افزایش داد.

قیمت حفاظ های آهنی ساختمان

تنوع در حفاظ های آهنی به اندازه ای بوده که همه افراد می توانند متناسب با هر بخش از ساختمان خود از انواع حفاظ نرده آهنی استفاده کنند. اما مسئله مهم تر در هنگام انتخاب طرح ها و مدل های حفاظ آهنی، قیمت ارائه حفاظ نرده آهنی ساختمان در بازار است.

قیمت حفاظ های آهنی ساختمان با توجه به برخی از ویژگی‌ ها و مشخصات این حفاظ ها تعیین می شود. شناخت این عامل ها تأثیر زیادی در هنگام انتخاب طرح ها و مدل های گوناگون دارد. البته شکل حفاظ نرده ساختمان مستقیم بر روی انتخاب متریال حفاظ هم تأثیر می گذارد.  

در این بخش به بررسی مهمترین عوامل موثر بر روی قیمت حفاظ نرده آهنی ساختمان می پردازیم: 

طرح حفاظ

حفاظ ها را در طرح ها و مدل های مختلف برای پنجره، درب و دیوار طراحی می ‌کنند که هر چقدر طراحی یک حفاظ پیچیدگی بیشتری داشته باشد، باید زمان بیشتر و متریال باکیفیت تری برای تولید آن استفاده شود. 

وزن حفاظ

وزن حفاظ بسته به طرح های انتخابی و تزئیناتی که بر روی آن قرار می گیرد، مانند گل های مختلف بر روی حفاظ پنجره یا حفاظ درب افزایش پیدا می کند. هر چقدر مصرف آهن بیشتر باشد، در نتیجه هزینه هم افزایش می یابد.

ابعاد حفاظ

طول و عرض حفاظ از عوامل بسیار مهم است؛ زیرا بر روی نحوه ساخت و همچنین نحوه نصب و اجرا تأثیر می گذارد.

تراکم حفاظ

حفاظ ها در طرح ها و مدل های مختلف تولید می شوند که برخی از طرح ها تراکم بالایی دارند و نیاز است از میزان آهن بیشتر برای تولید آن استفاده شود. هر چقدر تراکم افزایش پیدا کند، در نتیجه کیفیت کار هم بیشتر می شود.  

جنس حفاظ

معمولاً حفاظ ها از فولاد است اما نوع متریال فولادی می تواند شامل انواع میلگرد، قوطی یا فرفروژه باشد که هزینه صرف شده برای هر کدام از این متریال ها تغییر پیدا می کند. 

ویژگی بهترین مجموعه برای سفارش حفاظ

حفاظ نرده آهنی ساختمان بخش بسیار مهمی از ساختمان های مسکونی، تجاری، کارخانجات، ویلاها و بسیاری از فضاهای دیگر را تشکیل می دهد. به همین سبب تولید کنندگان در طرح های متنوع انواع حفاظ را عرضه می کنند، تا شرایط خرید و سفارش تولید آن آسان تر شود.

در حال حاضر به دلیل اهمیت بالایی که حفاظ ها از لحاظ امنیت دارند، توسط مراکز مختلفی تولید می شوند. اما در میان همه مراکز تولید کننده باید دقت بیشتری داشته باشید و مراکزی را انتخاب کنید که از برخی مشخصات و ویژگی ها برخوردار باشند که در نهایت یک سازه ایمن و با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب دریافت کنید.

برخی از ویژگی بهترین مجموعه برای سفارش حفاظ آهنی ساختمان شامل موارد ذیل است:  

تیم بازدید 

بهترین مراکز باید شامل تیم بازدید باشند و پس از بررسی دقیق محل پروژه بتوانند نوع حفاظ مورد نیاز برای هر محیط را تعیین کنند.  

تیم اندازه گیری 

اندازه گیری با استفاده از ابزارهای دقیق بدون خطا، حفاظ های درب و پنجره و دیوار را اندازه گیری می کنند که پس از پایان کار بدون نیاز به تغییرات قابل نصب باشد.

دستگاه های پیشرفته 

تمامی مراحل تولید انواع حفاظ نرده آهنی ساختمان توسط دستگاه های پیشرفته و بروز صورت می گیرد، به همین جهت کیفیت نهایی سازه ها بالا است.  

تیم نصب 

مراکز معتبر علاوه بر داشتن تیم تخصصی تولید، تیم نصب نیز دارند که تمامی مراحل نصب و آب بندی کامل پروژه را به طور دقیق انجام داده و در کوتاه ترین زمان تحویل مشتری می دهند.  

خرید تضمینی نرده آهنی ساختمان از الو حفاظ

در بین مراکز متعدد فعال برای ساخت انواع نرده آهنی ساختمان، مجموعه الو حفاظ یکی از معتبرترین آنها است که تمامی مشتریان از نتیجه نهایی کار رضایت کافی دارند. به همین سبب توصیه می شود تا در صورت نیاز به سفارش ساخت حفاظ آهنی این مجموعه را انتخاب کنید.   

در این مجموعه امکان طراحی و ساخت طرح های متفاوت از نرده ها متناسب با هر محیط و همچنین شرایط روز جامعه وجود دارد. زیرا ضمن داشتن ایمنی بالا از زیبایی ظاهری هم برخوردار بوده و به دلیل داشتن دوام بالا برای طولانی مدت قابل استفاده است.

در صورت نیاز به سفارش ساخت حفاظ نرده آهنی ساختمان با کیفیت خوب در کنار قیمت مقرون به صرفه، کافیست با کارشناسان الو حفاظ ارتباط بگیرید. در کوتاه ترین زمان ممکن برای بررسی محیط و اندازه گیری های دقیق در محل پروژه حاضر شده و متناسب با قرارداد بهترین نرده حفاظ را دریافت می‌ کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط