ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

بهترین قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت

شما اینجا هستید:  
بهترین قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت

بهترین قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت - الوحفاظ

درب آکاردئونی ضد سرقت جزء استانداردترین حفاظ هایی قرار می گیرند که برای ایجاد امنیت بالاتر در محل های مختلف از آپارتمان و شرکت گرفته تا مغازه ها کاربرد دارد. در حال حاضر تنوع بالای این درب از لحاظ شکل ظاهری و ضریب امنیت موجب شده برای هر فضایی بتوان بهترین نوع را انتخاب کرد.
محاسبه قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت با توجه به عوامل مختلفی که در پروسه تولید ارتباط پیدا می کنند، انجام می شود. یافتن مرکز معتبر مانند الو حفاظ برای ثبت سفارش و تهیه این درب ها در کنار دریافت مشاوره رایگان تأثیر بیشتری در به دست آوردن یک سازه ایمن دارد.

 

 

معرفی انواع درب آکاردئونی ضد سرقت

درب‌آکاردئونی از نرده هایی بمانند تسمه ساخته می شود که با به هم پیوستگی آنها این حفاظ تشکیل می گردد، این حفاظ ها تأثیر زیادی در افزایش امنیت ساختمان دارد. به دلیل نحوه باز و بسته شدن این درب به صورت ساز آکاردئون، این نام را در بازار به خود گرفته است.
در اغلب مواقع نرده های کشویی به هم پیوسته فلزی بوده و به دلیل سنگین بودن وزن مقاومت بسیار بالایی دارد. به همین جهت در برابر نفوذ سارقین جزء مستحکم ترین مدل های درب قرار می گیرد.
به طور کلی می ‌توان گفت که درب آکاردئونی ضد سرقت به درب هایی می گویند که بهترین و مقاوم ترین حفاظت را بر روی درب آپارتمان ایجاد می ‌کند و به صورت کشویی باز و بسته می گردد.

به همین جهت هیچگونه مزاحمتی در فضای راه پله ها و عبور و مرور دیگران ندارد.
برای استفاده بهتر از این نوع درب ها، آنها را در انواع مختلف طراحی و تولید می کنند که در ادامه به بررسی انواع درب‌آکاردئونی می ‌پردازیم:

حفاظ‌آکاردئونی سه گل ساده

این حفاظ سه گل ساده دو خم از جمله حفاظ های بسیار مستحکم است که دارای طرح ساده و شکیلی می باشد و جلوی ورود افراد متفرقه و سارقین را به فضای داخل می ‌گیرد. این نوع حفاظ از سه ردیف لوزی و تسمه های عمودی تشکیل شده است.

برای قرار گیری هر چه بهتر ریل در تسمه های عمودی یک خم در قسمت بالا و یک تسمه در قسمت پایین ایجاد می شود.

‌حفاظ‌آکاردئونی سه گل چهار خم

این مدل از حفاظ طرح ارتقا پیدا کرده سه گل ساده است که با سه ردیف لوزی و چهار خم جلوی نفوذ دیلم برای باز کردن احتمالی درب را می گیرد. زیرا در تمام نقاط خم تسمه های عمودی به هم جوش داده شده اند.

حفاظ‌آکاردئونی پیچی

این مدل از حفاظ دارای نوعی ظرافت و زیبایی است و از ویژگی استحکام و مقاومت بالا برخوردار است و از قسمت وسط حفاظ امنیت آن افزایش پیدا کرده است.

حفاظ‌آکاردئونی ایتالیایی

حفاظ‌ایتالیایی از لحاظ ایمنی با حفاظ ۴ لوزی برابری کرده؛ اما از لحاظ شکل ظاهری و زیبایی جزء بهترین تولیدات در انواع حفاظ های‌آهنی محسوب می شود.

حفاظ‌آکاردئونی تمام گل دوجداره سلطنتی

این نوع درب آکاردئونی ضد سرقت را با طرح هخامنشی و تسمه های کنده کاری شده تولید می ‌کنند که از لحاظ ایمنی و زیبایی در بالاترین سطح قرار می ‌گیرد و به دلیل پرچ های مخفی امکان استفاده از دیلم وجود ندارد.

نقش درب آکاردئونی ضد سرقت در بالا بردن امنیت آپارتمان چیست؟

یکی از سوالاتی که اغلب برای مردم مواجه می شود این است که نقش درب آکاردئونی ضد سرقت در تامین امنیت ساختمان چیست و چگونه موجب بهبود امنیت می شود؟

همان طور که در بالا هم به آن اشاره کردیم درب‌آکاردئونی از استحکام بسیار بالایی برخوردار هستند و همچنین مجهز به یک قفل مخفی و یک قفل آشکار می باشند که باز کردن آنها بسیار دشوار می باشد. با نصب این حفاظ جلوی درب ورودی آپارتمان، هنگامی که سارقین به قصد سرقت به این آپارتمان می آیند و قصد دارند از درب ورودی وارد شوند ابتدا با حفاظ‌آکاردئونی مواجه می شوند و ابتدا باید آن را از سر راه خود بردارند.

اما هم برش دادن و بریدن حفاظ دشوار و زمان بر است و هم باز کردن قفل این درب کار بسیار پیچیده ای می باشد. در نتیجه سارقین نمی توانند از مانع حفاظ‌آکاردئونی عبور کنند و به این ترتیب جلوی سرقت گرفته می شود و امنیت ساختمان تامین می گردد آن هم تنها با نصب درب آکاردئونی ضد سرقت.

.

درب آکاردئونی ضد سرقت برای چه فضاهای مناسب است؟

نصب درب آکاردئونی ضد سرقت در محل های ورودی ساختمان جزء درب های بازشو محسوب می ‌شود که انواع مختلفی از این محصول در بازار به تولید می رسد. در بین این تنوع متداول ‌ترین آنها به صورت لوزی سه گل است که امنیت را تا ۹۰ درصد افزایش می دهند.
در سال های اخیر در کارخانجات تولید کننده توجه بیشتری به امنیت این درب ها شده و هرگونه نقطه ضعفی در روند تولید آنها از بین رفته است. به جهت افزایش امنیت آنها از قفل های مخفی در بدنه درب استفاده می کنند و همچنین تعداد حلقه های قفل را در درب ها بیشتر کرده ‌اند.
با افزایش امنیت این درب ها از آنها برای فضاهای مختلف استفاده می کنند، زیرا جزء بهترین نوع متریال ها محسوب می ‌شوند که در ادامه به معرفی این فضاها می پردازیم:
قابل استفاده بر روی درب ورودی واحدهای مسکونی در آپارتمان ها
قابل استفاده بر روی درب پارکینگ
قابل استفاده در شرکت های خصوصی و دولتی
قابل نصب بر روی پنجره های ویلا و درب بالکن ها
قابلیت نصب بر روی دفاتر و مغازه های پاساژها

نحوه محاسبه قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت

آشنایی با نحوه محاسبه قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت یکی از پرفروش ترین نوع حفاظ ها محسوب می شود، اهمیت زیادی پیدا می ‌کند.

معمولاً قیمت این نوع حفاظ ها بر اساس متر مربع و وزن ایجاد شده محاسبه می گردد.
برای بدست آورن نرخ این درب ها کافیست که عدد حاصل از تضریب ارتفاع و عرض را در قیمت هر متر مربع درب‌آکاردئونی ضرب نمود.
فرمول دقیق محاسبه قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت عبارت است از: ارتفاع * عرض * قیمت هر متر مربع درب = قیمت نهایی حفاظ مناسب با ابعاد درنظرگفته برای آن مکان
البته جنس نرده های حفاظ جزء موارد بسیار مهمی بوده که در هنگام محاسبه قیمت باید مد نظر قرار بگیرد. به عنوان مثال قیمت هر متر مربع درب‌آکاردئونی چوبی به نسبت درب های‌آکاردئونی فلزی متفاوت است.

عوامل تأثیر گذار بر لیست قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت

در هنگام تهیه درب آکاردئونی ضد سرقت با تنوع بالایی از طرح و مدل روبرو می شوید که هر کدام از آنها در بازار قیمت های مختلفی دارند.
تنوع بالا سبب سردرگمی خریدار می شود که نمی تواند در بین قیمت های متنوع جنس های باکیفیت را تشخیص دهد.
از فاکتورهای مهمی که بر لیست قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت تأثیر می گذارند، می توان به موارد ذیل اشاره کرد:
جنس متریال بکار برده شده و استقامت و ضخامت
طرح های مختلف آپارتمانی از لحاظ تعداد گل و موارد دیگر
رنگ به کار برده شده در روند تولید این سازه ها
متراژ درب از لحاظ طول و عرض
تراکم و فشردگی طراحی درب ها

بیشتر بخوانید: لیست قیمت درب آکاردئونی در سال 1402

استفاده از درب آکاردئونی ضد سرقت دست دوم

درب آکاردئونی ضد سرقت معمولاً به وسیله جوش بر روی چهارچوب اصلی نصب می ‌شوند و در صورت تمایل یا در مواقع خاص می توان این درب ها را از چهارچوب جدا کرده و دوباره در بازار به فروش رساند.
قیمت درب آکاردئونی ضد سرقت دست دوم به نسبت محصول نو ارزان تر است. به همین سبب بسیاری از افراد که توانایی پرداخت هزینه کافی را ندارند ترجیح می دهند، تا از این نوع درب ها متناسب با فضا و محیط خود استفاده کنند.
البته به این نکته هم توجه داشته باشید که حتماً ابعاد درب آکاردئونی ضد سرقت را با دقت اندازه گیری کرده و با ابعاد حفاظ آکاردئونی دست دوم مقایسه نمایید، تا در هنگام نصب دچار مشکل نشوید.

سفارش ساخت درب آکاردئونی ضد سرقت ارزان در الو حفاظ

سفارش ساخت درب آکاردئونی ضد سرقت ارزان جزء معیارهای همه خریداران محسوب می ‌شود. اما مسئله مهم این است که به هیچ عنوان نباید کیفیت را فدای کمیت کرد و با انتخاب مراکز معتبر این امر امکان پذیر می گردد.
مجموعه الو حفاظ یکی از مراکز معتبر در زمینه تولید انواع درب و حفاظ از جمله درب آکاردئونی ضد سرقت شناخته می ‌شود که با در نظر گرفتن شرایط جامعه انواع درب و حفاظ را با ایمنی بالا تولید می کند.

مهمترین مزیت انتخاب این مجموعه ارائه مشاوره رایگان برای بررسی دقیق محیط و پیشنهاد نمونه های مناسب و کاربردی است.
پس برای تهیه هر نوع درب آکاردئونی ضد سرقت با کارشناسان فروش این مجموعه تماس برقرار کرده، تا بتوانید ایمن ‌ترین درب را با قیمت مقرون به صرفه و کیفیت بالا تهیه کنید.

جهت دریافت مشاوره رایگان درب آکاردئونی ضد سرقت با کارشناسان الو حفاظ کلیک نمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط