ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

امنیت درب آکاردئونی چقدر می باشد؟

شما اینجا هستید:  
امنیت درب آکاردئونی چقدر می باشد؟

امنیت درب آکاردئونی چقدر می باشد؟ - الوحفاظ

امنیت درب آکاردئونی چقدر است؟ آیا نصب درب های‌آکاردئونی امنیت آپارتمان را تضمین می کند؟ این درب ها در چه مدل هایی موجود هستند؟ در این مقاله به امنیت درب آکاردئونی و تمامی مطالب مربوط به این نوع درب ها از انواع آن گرفته تا نرخ قیمت فروش آنها می پردازیم. همچنین در انتها شما را با نحوه خرید آسان و ارزان درب های‌آکاردئونی باکیفیت و درجه یک آشنا می کنیم.

 

با درب‌آکاردئونی آشنا شویم

برای این که به موضوع امنیت درب آکاردئونی بپردازیم ابتدا لازم است که به طور که کامل با این نوع درب ها آشنا شویم. درب های‌آکاردئونی چیست و چرا اینقدر این روزها مردم از آن استقبال می کنند؟

درب ضد سرقت یا آکاردئونی در واقع نوعی حفاظ است که جلوی درب های ورودی ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی و اداری با هدف حفظ امنیت نصب می شوند. این نوع حفاظ یا درب ورودی اغلب از جنس فلزات محکم و به شکل پروفل ساخته می شوند و ترکیب طرح های افقی و عمودی و مورب داخل آن را پر می کند.

این نوع درب ها قابل تا شدن هستند آن هم بدون نیاز به هیچ گونه فشار و زحمتی، یعنی به آسانی باز و بسته می شود. همچنین چون از جنس فلزات می باشند از استحکام و مقاومت بسیار بالایی برخوردار هستند و در نتیجه شکستن درب‌آکاردئونی کار بسیار دشوار و غیر ممکنی خواهد بود و به این ترتیب افراد سارق و متجاوز نمی توانند از این نوع درب ها عبور کنند.

این حفاظ ها در مدل ها، طرح ها و رنگ های متنوعی موجود هستند و از زیبایی خاصی برخوردار می باشند و این موجب شیک تر شدن فضای بیرونی ساختمان می شود. اگر به دنبال خرید بهترین درب‌آکاردئونی در بازار هستید سعی کنید مدلی را انتخاب کنید که تمام خصوصیات گفته شده در بالا را داشته باشد و تمام استانداردهای لازم در تولید آن به کار گرفته شده باشد.

تا اینجای کار با این درب های‌ تخصصی و خصوصیات آن آشنا شدید. در پاراگراف بعدی به امنیت و کاربرد آنها می پردازیم.

امنیت درب آکاردئونی چقدر می باشد؟

یکی از سوالاتی که به وفور توسط مشتریان پرسیده می شود این است که امنیت درب آکاردئونی چقدر است؟ آیا این درب ها امنیت ساختمان را حفظ می کند؟

همان طور که می دانید ساختمان ها و آپارتمان های مسکونی و تجاری همیشه در معرض سرقت قرار دارند و درب های های ورودی حساس ترین بخش می باشند. یعنی سارقان از این طریق وارد ساختمان می شوند در نتیجه باید برای درب های ورودی راهکاری جدی و اساسی به کار گرفته شود تا امنیت را بالا ببرد. بدون شک امنیت درب آکاردئونی بالا بوده و یکی از بهترین راه کارها نصب آنها است.

در پاسخ به سوالات بالا باید بگوییم که بله این درب ها امنیت را حفظ می کنند چون به عنوان یک حفاظ جلوی درب های ورودی نصب می شوند و همچنین چون از استحکام بالایی برخوردار هستند و شکستن آنها غیر ممکن است به همین دلیل امنیت درب آکاردئونی بسیار مناسب و قابل قبول است.

بدون شک امنیت درب آکاردئونی ساختمان و ساکنان آن را تا حد بالایی با نصب بهترین نوع این درب ها تامین می شود و همین موجب استقبال زیاد مردم از آن شده است. به دلیل افزایش نیاز بازار هم به این نوع درب تعداد زیادی مراکز تولید کنننده این درب ها در نقاط مختلف کشور دست به کار شدند و با تولید مدل های متنوع به بازار نیاز مشتریان را تامین می کنند.

انواع درب‌آکاردئونی

مراکز تولید کننده این نوع درب را در مدل های متنوعی تولید می کنند که در اینجا به طور مختصر به آنها اشاره می کنیم:

  • درب‌آکاردئونی آهنی

این نوع از جنس آهن و دیگر فلزات است، بسیار محکم و مقاوم است و برای محیط های باز مناسب می باشد چون در برابر شرایط محیطی مثل رطوبت زنگ نمی زند.

  • درب‌آکاردئونی ام دی اف

این نوع درب ها طول عمر بسیار کم و وزن بالایی دارند. قیمت درب آکاردئونی ام دی اف نسبت به سایر مدل ها ارزان تر است.

  • درب آکاردئونی‌پی وی سی

وزن کمی دارد، بسیار زیبا و شیک می باشد، قابل شستشو است و نسبت به مدل ام دی اف طول عمر بیشتری دارد.

قیمت درب‌آکاردئونی در مراکز فروش

قیمت این درب ها برای مشتریان بسیار حائز اهمیت است چون انتخاب نهایی آنها به نرخ قیمت این نوع درب در بازار بستگی دارد. قیمت این درب ها ثابت نیست بلکه به عوامل متعددی وابسته است که در اینجا به ذکر چند مورد از آنها می پردازیم:

  • جنس درب (آهنی، ام دی اف، پی وی سی)
  • ابعاد درب
  • وزن درب
  • رنگ درب
  • طرح درب
  • کیفیت ساخت
  • برند تولید کننده

پس چنانچه شما هم قصد دارید از امنیت درب آکاردئونی آسوده خاطر باشید، به یک مرکز فروش معتبر و باتجربه سفارش ساخت این درب را بدهید تا هم از بابت کیفیت ساخت و هم قیمت فروش آن آسوده خاطر باشید.

 

الو حفاظ فروشنده و تولید کننده درب‌آکاردئونی  

الو حفاظ یکی از بزرگ ترین و باتجربه ترین مراکز تولید و فروش انواع حفاظ و درب های ورودی از جمله درب‌آکاردئونی است. این مجموعه با استفاده از پیشرفته ترین دستگاه ها و نیروها متخصص انواع این درب ها را با کیفیت عالی و رعایت استادنداردهای لازم در مدل های متنوع تولید می کند و آنها را با قیمت مناسب و مشتری پسند به مشتریان ارائه می دهد.

ما به شما مشتریان گرامی این اطمینان را می دهیم که امنیت درب آکاردئونی ساخته شده در الو حفاظ بسیار مناسب و مورد پسند مشتری خواهد بود. پس فرصت را از دست ندهید و همین الان جهت خرید انواع نرده و حفاظ از الو حفاظ اقدام کنید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط