ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

قیمت حفاظ شاخ گوزنی و عوامل موثر بر آن

شما اینجا هستید:  
قیمت حفاظ شاخ گوزنی و عوامل موثر بر آن

قیمت حفاظ شاخ گوزنی و عوامل موثر بر آن - الوحفاظ

حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدل های پرفروش حفاظ دیوار است که در بسیاری از ساختمان ها و ویلاها استفاده می شود. با توجه به این که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در بازار بسیار متنوع است و این خرید را برای مشتریان کمی دشوار می کند، در این مقاله قصد داریم به بررسی عوامل موثر بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی و نحوه خرید درست و اصولی آن بپردازیم.

حفاظ شاخ گوزنی چیست و چه کاربردی دارد؟

با توجه به اهمیت زیاد استفاده از حفاظ ها برای بالا بردن امنیت ساختمان ها و محل زندگی در مقابل ورود سارقین و هر گونه افراد متجاوز انواع محافظ های دیواری وارد بازار شدند که با نصب آنها بر روی درب و دیوار ساختمان ها و ویلاها امنیت را تا حدود زیادی تامین می کنند. حفاظ شاخ گوزنی یکی از مدرن ترین و به روزترین نوع حفاظ های موجود در بازار می باشد که با استقبال بسیار خوبی از طرف مردم مواجه شده است. قیمت حفاظ شاخ گوزنی هم نسبتا مناسب و مشتری پسند است و به همین دلیل خیلی از مردم تمایل به استفاده از این نوع حفاظ دارند.

حفاظ شاخ گوزنی همان طور که از اسم آن پیداست طرح و نقش آن شبیه شاخ گوزن است و دارای میله های بسیار بلند، تیز و برنده می باشد. وجود این میله های باریک و تیز امنیت را به شدت بالا می برد چرا که سارقین هر چقدر هم که حرفه ای باشند باز هم عبور از میله تیز و برنده حفاظ شاخ گوزنی کار آسانی نیست. با مراجعه به مرکز فروش حفاظ شاخ گوزنی می توانید این حفاظ را برای دیوارهای مناطق مسکونی، تجاری، صنعتی و .. فراهم کنید چرا که همه جا نیازمند برقراری امنیت و آرامش است.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی یکی از مهم ترین پارامترهایی است که برای خریداران اهمیت دارد و همواره به دنبال پیدا کردن ارزان ترین قیمت در بازار هستند تا با خرید آن هزینه های خود را کاهش دهند. باید به اطلاع شما مشتریان گرامی برسانیم که قیمت حفاظ شاخ گوزنی در بازار ثابت نیست و در مراکز و نمایندگی ها شاهد اختلاف قیمت های ناچیز و گاه بسیار زیاد خواهید بود. اگر دوست دارید دلیل این اختلاف قیمت ها در بازار فروش حفاظ شاخ گوزن را بدانید با ما همراه باشید.

تاثیر پارامترهای مختلف بر قیمت حفاظ شاخ گوزنی

از مهم ترین پارامترهایی که بر قیمت حفاظ شاخ گوزن تاثیر می گذارند می توان به موارد زیر اشاره کرد:

وزن حفاظ شاخ گوزنی

وزن یکی از مهم ترین خصوصیات حفاظ شاخ گوزنی است و در هنگام خرید باید به وزن هر متر حفاظ توجه کنید زیرا وزن نشان دهنده تعداد قطعات مناسب در حفاظ است و ارتباط مستقیمی با کیفیت کار دارد.

ارتفاع حفاظ شاخ گوزنی  

این حفاظ در ارتفاع های گوناگون مثل 50، 60، 80، 90، 100، 120 و .. موجود است اما استانداردترین آنها همان ارتفاع 80 سانتی متری می باشد. انتخاب ارتفاع به اندازه دیوار بستگی دارد.

میزان تراکم حفاظ  

تعداد پایه های اصلی موجود در هر دو متر حفاظ نشان دهنده میزان تراکم حفاظ است و نقش مهمی در قیمت حفاظ شاخ گوزنی دارد. تراکم حفاظ از 10 تا 20 پایه متغیر است و هرچه این تراکم بیشتر باشد قیمت آن هم بالاتر خواهد بود.

رنگ میلگرد  

نحوه رنگ کاری حفاظ هم عامل مهی در تعیین قیمت است و هرچه کیفیت آن کمتر باشد قیمت نهایی هم ارزان تر خواهد بود.

روش جوشکاری  

جوشکاری معمولا به یکی از دو روش سنتی یا مدرن انجام می شود. روش مدرن هزینه بالاتری دربردارد و این قیمت نهایی حفاظ را هم بالا می برد.

تولید کننده های حفاظ شاخ گوزنی هر کدام سطح متفاوتی از پارامترهای گفته را به کار می برند. بعضی از تولید کننده ها برای کاهش هزینه های تولید خود از استانداردترین پارامترها و مواد اولیه استفاده نمی کنند تا روند تولید با سرعت بیشتر انجام شود و محصولات خود را با قیمت پایین تر به بازار عرضه کنند. در مقابل آنها برخی از تولید کنندگان به کیفیت کار خود بسیار اهمیت می دهند و تمام استانداردها و پارامترهای گفته شده را رعایت می کنند و بدون شک قیمت حفاظ شاخ گوزنی این تولید کننده ها به مراتب کمی بیشتر است.

ممکن است خیلی از مشتریان توان مالی خرید حفاظ شاخ گوزنی درجه یک و استاندارد را نداشته باشند. به این افراد توصیه می کنیم به جای این که به سراغ خرید محصولات بی کیفیت و ارزان قیمت بروند حفاظ شاخ گوزن های دست دوم را خریداری کنند زیرا قیمت حفاظ شاخ گوزنی دست دوم بسیار مناسب و بصرفه است و کیفیت آنها هم استاندارد می باشد.

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی راهی مناسب برای کاهش هزینه

خرید اینترنتی حفاظ شاخ گوزنی یکی از راه هایی است که به مشتریان کمک می کند تا محصول مورد نظر خود را با قیمت بسیار ارزان تر تهیه کنند. این مرکز یکی از باسابقه ترین نمایندگی های آنلاین فروش انواع حفاظ شاخ گوزنی تازه و دست دوم با استانداردترین پارامترها است که می توانید با خیال آسوده حفاظ شاخ گوزنی را از آن خریداری کنید.

قیمت حفاظ شاخ گوزنی در این وب سایت بسیار ارزان و باور نکردنی است و با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید پی به صحت این موضوع ببرید. همچنین در صورت نیاز به دریافت مشاوره رایگان در مورد نحوه خرید حفاظ شاخ گوزن و خصوصیات آن با کارشناسان ما در تماس باشید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط