ارائه دهنده انواع خدمات آهنگری و جوشکاری

حفاظ بوته ای | قیمت ساخت و نصب حفاظ بوته ای

شما اینجا هستید:  
حفاظ بوته ای | قیمت ساخت و نصب حفاظ بوته ای

حفاظ بوته ای | قیمت ساخت و نصب حفاظ بوته ای - الوحفاظ

حفاظ بوته ای یکی از انواع حفاظ های دیوار و پنجره است که برای برقراری امنیت ساختمان استفاده می شود. امروزه انواع حفاظ در مدل های مختلف از جمله حفاظ بوته ای در بازار موجود است و اغلب مردم به سمت استفاده از این حفاظ ها روی آورده اند تا از این طریق از ورود دزد و افراد بیگانه به داخل ساختمان جلوگیری کنند و به این ترتیب امنیت خود و خانواده را برقرار سازند.

در کل حفاظ ها و نرده دیواری تاثیر مهمی در بالا بردن امنیت ساختمان دارند زیرا سارقین کمتر به سراغ مکان هایی می روند که حفاظ بر روی دیوار آن نصب باشد چون عبور از این حفاظ ها بسیار سخت و زمان بر است. حفاظ ها انواع مدل های مختلفی مثل حفاظ گوزنی، حفاظ لیلیوم، حفاظ آبشاری، حفاظ بوته ای و … دارند. در اینجا ما قصد داریم به معرفی کامل حفاظ بوته ای بپردایم.

حفاظ بوته ای و کاربرد آن

حفاظ بوته ای که در بازار با نام های دیگری مثل حفاظ خاری یا حفاظ بوته خاری هم شناخته می شود طراحی ظاهری آن برگرفته از بوته های خاردار بیابان است. این نوع حفاظ دارای میله های بسیار تیز و برنده و به صورت پله ای می باشد که جنس آن از فلزات بسیار محکم می باشد. حفاظ بوته خاردار به دلیل مقاومت و استحکام بالا و تراکم زیاد میله های آن امنیت ساختمان را برقرار می سازد. همچنین شکل زیبای این نوع حفاظ بر روی دیوارها توجه همه را به خود جلب می نمایدو زیبایی نمای بیرونی ساختمان را چندین برابر می کند.

حفاظ بوته ای خاردار از ماندگاری و دوام بالایی برخوردار است و نیازی به تعمیر و مراقبت چندانی ندارد و شما با خیال راحت می توانید از آن برای بالا بردن امنیت امکان مختلف مثل ساختمان های تجاری و مسکونی، ویلا، مدارس، پایگاه های نظامی و … استفاده کنید.

نحوه ساخت و نصب حفاظ بوته ای خاردار

بد نیست کمی هم در مورد نحوه ساخت حفاظ بوته ای اطلاعات کسب کنید. حفاظ بوته ای از فلزات محکم مثل آلومینیم ساخته می شود. مراحل ساخت این حفاظ به این صورت است که ابتدا توسط دستگاه های مخصوص فلزات را در ابعاد مورد نیاز برش و فرم دهی می کنند تا میلگردهای تیز و برند به دست آید و بعد این میلگردهای فرم یافته و برش خورده را جوشکاری می کنند تا حفاظ بوته ای خاردار به دست آید. مرحله آخر هم که رنگ آمیزی است که مطابق سفارش مشتری حفاظ را رنگ می کنند.

نصب حفاظ بوته ای بسیار آسان است و در کمترین زمان ممکن انجام می شود اما ناگفته نماند که این کار باید توسط متخصصین و نیروهای شرکت سازنده انجام گردد. این نوع حفاظ در نوع های مختلفی موجود است و شما می توانید مدل های مختلفی از آن را در ابعاد و ارتفاع مختلف، رنگ های گوناگون و میزان تراکم میلگردها مشاهده کنید.

هزینه حفاظ بوته ای خوشبختانه نسبت به سایر حفاظ ها بسیار ارزان تر و بصرفه تر است و این یکی دیگر از نکات مثبت این حفاظ می باشد.

نرخ قیمت حفاظ بوته ای خاردار

بعد از تمام موارد گفته شده نوبت به قیمت حفاظ بوته ای می رسد که برای خریداران در اولویت است. قیمت این نوع حفاظ در کل بازار یکسان نیست و نمی توان یک عدد ثابت و مشخص را برای آن تعریف کرد زیرا قیمت آن متناسب با مدل های موجود متفاوت است.

قیمت حفاظ بوته ای به کیفیت ساخت، نوع جوشکاری، میزان ارتفاع میله ها، میزان تراکم میله ها و نوع رنگ حفاظ بستگی دارد. هرچه کیفیت ساخت بهتر باشد یعنی از مواد اولیه باکیفیت تری استفاده شده باشد، دوام و ماندگاری بالاتری داشته باشد بودن شک قیمت آنها بالاتر است. همچنین هرچه ارتفاع میله ها بیشتر باشد قیمت فروش آن هم بالاتر است زیرا مواد اولیه بیشتری به کار گرفته شده است.

میزان تراکم و شلوغی میله ها نقش مهمی در تعیین قیمت نهایی دارد، اگر میزان تراکم میله ها کم باشد هزینه حفاظ بوته ای هم کمتر است و بر عکس. پس در هنگام سفارش ساخت حفاظ های بوته ای به این موارد دقت کنید و متناسب با توان مالی خود مشخصات و ابعاد حفاظ را سفارش دهید تا از پس پرداخت هزینه آن برآیید.

آسان ترین راه سفارش ساخت حفاظ بوته ای چیست؟

اگر شما قصد خرید حفاظ بوته ای را دارید لابد با این سوال مواجه شده اید که از کجا این حفاظ را خریداری کنید که هم از کیفیت و هم از قیمت آن مطمئن باشید. این یک چالش مشترک بین تمای مشتریان است. ما یک راهکار بسیار مطمئن و تضمینی به شما خریداران گرامی پیشنهاد می دهبم.

این مجموعه یکی از شرکت های معتبر است که در زمینه تولید و ساخت انواع حفاظ دیوار و پنجره مشغول به کار است. تمامی حفاظ های این مجموعه از بهترین فلزات ساخته شده و توسط بهترین و متخصص ترین نیروهای انسانی به بهترین شکل ممکن تولید می شود. کیفیت و دوام حفاظ های بودته ای این مرکز بسیار بالاست و شما تا سال های سال بدون نیاز به تعمیر می توانید از آنها استفاده کنید.

قیمت حفاظ های این مرکز بسیار بصرفه و مشتری پسند است، پس جهت سفارش ساخت حفاظ های بوته ای در رنگ و ابعاد دلخواه خود با کارشناسان این مرکز تماس حاصل فرمایید.

اولین دیدگاه را بنویسید

مطالب مرتبط